ЛЕТ

Verbeter jouw vaardigheden met Valeo's Tech Academy

Kies profiel:
Garagist
  • Distributeur
  • Automobilist

Valeo ontvangt prijzen van drie grote klanten voor haar aftermarket-activiteiten

Valeo ontvangt prijzen van drie grote klanten
Valeo heeft onlangs prijzen ontvangen van drie grote aftermarket internationale handelsgroepen


De teams van Valeo Service, de entiteit van Valeo die zich toelegt op aftermarket-activiteiten, streven ernaar om slimme, vertrouwde en duurzame waardecreatoren te zijn, die hun partners een Premium Experience over de hele wereld bieden.


Deze ongelooflijke prestatie bevestigt de relevantie van onze strategie en is een erkenning van de robuuste, betrouwbare en duurzame relaties die Valeo heeft opgebouwd met belangrijke aftermarket-spelers.


Van 21 tot 23 maart 2023, tijdens het Nexus International Business Forum in Montreal (Canada), won Valeo de "Leverancier van het Jaar" prijs met erkenning van de inzet en het vermogen van Valeo om te reageren op de behoeften van de Nexus community leden. Nexus benadrukte de indrukwekkende gemeenschappelijke bedrijfsresultaten in 2022 en de capaciteit van Valeo-teams om haar initiatieven en de gemeenschap sinds de oprichting 9 jaar geleden te ondersteunen. Valeo is een van de oprichters van Nexus Academy, een actief lid van Talented for AA, en was meer recentelijk een van de eerste leveranciers die een bijdrage leverden aan de Climate Day.

 

Nexus Forum

 

Tijdens de ADI-top van 2023 op 3 en 4 mei 2023 in Como (Italië), koos AutoDistribution International Valeo voor hun "Leverancier van het Jaar" award. ADI beloonde de langdurige samenwerking tussen Valeo-teams en de leden van het ADI-netwerk, alsook met GrupEina, de Europese opleidings- en technische hotline van ADI.

 

Special Recognition Award


Tijdens de top in Madrid op 10 mei, kende TEMOT Valeo een "Special Recognition Award" toe. Toen Valeo in 2023 haar 100-jarige bestaan vierde, besloot TEMOT de jarenlange bijdrage van de groep aan de automotive aftermarket te erkennen.

 

Temot Recognition


Eric Schuler, President van Valeo Service legt uit "Bij Valeo Service is klanttevredenheid onze belangrijkste doelstelling en de belangrijkste drijfveer van de inspanningen van onze teams. We zijn toegewijd aan het ondersteunen van onze aftermarket klanten. We zijn er trots op deze prijzen te ontvangen van drie belangrijke spelers van de onafhankelijke aftermarket en kijken ernaar uit om onze langdurige en vertrouwde relaties met hen allemaal te verdiepen."