Gemaakt met de klant in gedachten: snel, eenvoudig en gratis toegang
Onderdelen en producten worden voortdurend verbeterd en veranderd En met de enorme hoeveelheid onderdeelnummers op de markt is het niet altijd eenvoudig voor professionals op het gebied van auto-onderhoud en -reparatie om te vinden wat ze nodig hebben.
Daarom besloot Valeo om 600 distributeurs en garages in 5 verschillende landen te ondervragen. Op basis van de verzamelde feedback hebben we de service bepaald waarmee de professionals in het dagelijkse werk het meest geholpen zouden zijn. Het resultaat is Tech@ssist. Met Tech@ssist kunnen professionals tijd besparen en fouten vermijden bij het zoeken naar technische informatie en installatie-instructies, helemaal gratis en zonder registratie.
Een snelle, intuïtieve zoekmachine voor eenvoudige identificatie van reserveonderdelen.
Bij reparaties is tijd altijd essentieel. De reserveonderdelendatabase van Tech@ssist zorgt ervoor dat professionals op het gebied van autoreparatie minder tijd op de computer kwijt zijn. Met Tech@ssist kan een professional eenvoudig alle relevante details voor meer dan 45.000 productreferenties vinden, waaronder 14 productlijnen voor personenauto’s en 11 productlijnen voor commerciële voertuigen.
Gebruikers kunnen zoeken op productreferentie, voertuigtype (merk, model of versie), identificatienummer (VIN-code) en zelfs op kenteken (alleen Frankrijk).
Gratis toegang tot de uitgebreide technische documentatiebibliotheek van Valeo
Voor elke productreferentie geeft Valeo snelle, eenvoudige en kosteloze toegang zonder registratie tot alle bijbehorende technische documentatie, waaronder montage-instructies, technische newsletters, veiligheidsgegevensbladen, productfoto’s, video’s en tutorials. De Tech@ssist-bibliotheek geeft professionals gegarandeerde toegang tot meer dan 5.000 altijd bijgewerkte documenten en middelen, die 24/7 beschikbaar zijn op smartphone, tablet of personal computer.
Bovendien blijft Tech@ssist zich ontwikkelen met de behoeften van de gebruikers in gedachte:
De database wordt continu bijgewerkt door de TechCare-experts van Valeo, die voortdurend nieuwe technische content maken op basis van hun analyse van hotline-gesprekken zodat de meest gestelde vragen hier worden beantwoord.
In een paar klikken hebt u ook toegang tot een online trainingsplatform met honderden trainingsmodules.
Naarmate de bijbehorende technologieën zich ontwikkelen en veranderen, worden het onderhoud en de reparatie van voertuigen steeds ingewikkelder. Om bij te blijven, moeten professionals voortdurend opleidingen blijven volgen, maar dat kost tijd die u niet altijd hebt als u werkt. Daarom geeft Valeo gratis toegang tot de online trainingsmodules, die in live-sessies of in replay gevolgd kunnen worden;
Momenteel zijn meer dan 450 webinars beschikbaar op het Tech@ssist-trainingsplatform. Uit de cijfers blijkt duidelijk hoe nuttig ze werkelijk zijn: in 2020 bekeken circa 60.000 personen over de hele wereld deze online trainingsmodules.
Gratis online technische assistentie is al beschikbaar in 14 landen.
Toegang tot Tech@ssist online is gratis als onderdeel van de internationale website van Valeo, valeoservice.com. Het is ook beschikbaar op 14 nationale sites, waaronder België, China, Frankrijk, Duitsland, India, Italië, Mexico, Nederland, Portugal, Rusland, Spanje, Thailand, Turkije en het Verenigd Koninkrijk. Nieuwe versies voor andere markten komen binnenkort.