De toekomst aan het heden onthullen...
Door een meeslepend fygital evenement, dat meer dan 1000 Valeo-klanten in 27 landen over de hele wereld samenbracht, presenteerde Valeo haar deelnemers een gloednieuw perspectief op Valeo's aankomende innovaties en technologieën voor 2024.
Tijdens de laatste weken van 2023 - in Italië, Polen, China, Frankrijk, Brazilië, Turkije en daarbuiten - deelde Valeo belangrijke trends in de auto-industrie en onthulde initiatieven voor lokale markten die de samenwerking tussen bedrijven in 2024 zullen voeden.
Als wereldleider op het gebied van elektrificatie en ADAS deelde Valeo zijn gloednieuwe STEP-strategie, met de bedoeling een vertrouwde, slimme en duurzame partner te blijven die zijn klanten een premium ervaring, baanbrekende producten en diensten van topkwaliteit biedt.
INVENT was een geweldige kans voor Valeo om zijn vermogen te laten zien om zowel te innoveren als de aftermarket van de toekomst uit te vinden.
Een overweldigend succes
Al met al was het een baanbrekende gebeurtenis, waarbij 80% van de partners en klanten van Valeo een post-INVENT tevredenheidsscore van 9 tot 10 en enorme lof gaven:
"INVENT is een combinatie van ongelooflijke energie, passies, ervaring, kennis, technische achtergrond die ons inzicht geeft in het heden maar ook de toekomst van de aftermarket."
"Een innovatief en interactief evenement dat ons overtuigde dat we samen met Valeo de toekomst vorm willen geven."
Dit succes van het INVENT event was niet alleen beperkt tot partners, maar was ook aanwezig in de teams van Valeo. In de woorden van Marlène Carrias-Iked, VSA Strategic Marketing & Digital Vice-President:
"Uitvinden is niet zomaar een evenement, het is een bewijs van Valeo's onwrikbare toewijding aan innovatie en samenwerking. Nu we onze ambitieuze plannen voor het komende jaar hebben gedeeld, zijn we ervan overtuigd dat deze inzichten onze partnerschappen zullen versterken."